Wednesday, November 30, 2011

BILA BUSY DENGAN DUNIAWI

Assalamualaikum...


short update! sejak-menjak ni kan..... senang cerita sejak saya dah masuk second sem di uitm ni aka LAST SEM asasi dekat sini...  memang kebezian tak terkata.... dari first week lagi.. dah start lecture and tutorial bagai... *saya punya tutorial pon banyak tak siap lagi...

so, memang masa untuk online, chatting dengan kawan-kawan... lepak-lepak.. download video di utube.. baca blog, layan info hacking or computer di grup rileks screw and blog.seyesly.... SANGAT TERHAD. sampai kan ada my friend yang cakap saya dah sepi tanpa berita.haha.

 tapi kan... walaupon busy dengan kerja-kerja sebagai student ni.. saya perasan satu benda. yer... saya terperasan dengan perubahan diri saya.. saya suka dengan kebezian ini. saya suka dengan semangat yang saya ada ini. dah tak addicted dengan FB, online bagai....

and saya tersangat suka dengan spirit saya yang berkobar-kobar untuk study..saya tersangat-sangat berharap ianya long lasting.thanks a lot dengan support mak ayah, kakak and adik-adik.kawan-kawan yang always raise me up.. bila saya down.*teringat belaian my roomate di bahu yang selalu support and tegur bila saya buat silap.


duniawi yang saya state kan dekat tajuk atas tu actually refer pasal life saya dengan people yang realiti. bukan virtual...... kadang-kadang terfikir.. i should spend more time with REAL community... bukan membuzykan diri dengan people di alam maya semata-mata....WHY? saya tak nak sense of manner dengan community hilang sebab terlalu fokus dengan virtual friends only.. sory guys especially my friends yang selalu spend masa berborak and berchatting di FB..i hope they can read my confession ni..


ada satu malam.. saya buat sesi luahan hati dengan my roomate... and dari sesi luahan hati tu.*tears down. it gives me a lot of spirit. spirit bout my relationship with Allah swt... how far i am with Allah..hipokrasi. kisah silam yang saya tak nak lalui and ingat balik. and semua mistake or kejahatan yang saya pernah buat dulu. kalau lah ada alat yang nak bagi lupa memori macam dalam movie men in black.

i want to share one tip how to be a rajin person.insyaAllah... scroll down guys!!


jom amalkan. :)

okelah. tu jelah short update. teheee...kalau ada masa or tak busy dengan lab report, tutorial, revison before and after lecture, quiz, test... i will write again. and i want to share more tips.not focus on random story only. saya try berfikiran matang... :P.  im 18 okay...and im going to be 19, next year..hehe.

tu je. salam.

p/s : kebezian sampai tak sempat nak fikir pasal life partner. okay. JANGAN PERCAYA.

3 comments:

Anonymous said...

aloha soulsnowheart.blogspot.com owner found your site via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer url service seo forum backlink service page rank backlinks Take care. Jay

Anonymous said...

soulsnowheart.blogspot.com your input here Itu adalah yang paling dekat dia pernah terletak mengakui bercinta dengan wanita lain

Anonymous said...

Good day! I just wish to give you a huge thumbs up for the great info you have here on this post. I'll be returning to your site for more soon.

[url=http://onlinepokiesking4u.com]Jason: online pokies[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.