Friday, October 21, 2011

BILA MANUSIA BERUBAH MENJADI HAIWAN : GADIS 2 TAHUN DIGILIS TRUCK TANPA ADA ORANG AMBIL PEDULI

Assalamualaikum...


aku rasa kebanyakan korang dah tahu pasal benda ni. dan kisah menyayat hati ni pon dah tersebar merata tempat di seluruh dunia. dan ramai giler yang kecam polisi undang-undang perlembagaan China. 


aku dah tau pasal benda ni dari awal dia tersebar. aku juz baca. tapi nak tengok sendiri video ni memang aku penakut. sebab tu aku tak berminat nak ambil medik. dan, tapi akhirnya aku ambil keputusan memberanikan diri tengok video ni di you tube, sebab aku tak nak silap paham apa yang aku baca dengan apa yang aku lihat.




mengucap panjang aku bila tengok dengan mata sendiri. aku seram tengok video macam ni. 


aku terfikir....


adakah akan tiba satu masa, hati manusia ni akan keras seperti batu dan berpelakuan macam haiwan. aku harap China bakal gubal polisi diaorang demi tak nak melahirkan manusia berhati haiwan. cukuplah salah satu pendedahan betapa manusia berkemungkinan nak bertukar kepada 'MONSTER'.. janganlah anda melahirkan lebih ramai MONSTER di atas muka bumi ni.


p/s : kenapa dari hari ke hari, ramai remaja kita bertukar menjadi monster. aku berharap sangat dijauhkan dengan perubahan ke arah monster ni. cukuplah sekali aku menjadi monster berhati batu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.