Thursday, September 15, 2011

SEPETANG BERSAMA YANG TERSAYANG

Assalamualaikum,

setelah kebosanan bila dah tamat test dua, and bercampur dengan aku tak dapat reactivate balik mukabuku aku. terpaksa la aku pergi dekat blog.*hak ala, cakap la dah teringin sangat nak menaip.

test dua aku, alhamdulillah. walaupon aku rasa ada careless. tapi seyesly, aku rasa aku dah buat sedaya yang aku termampu. dengan mengadap buku seharian. tidor dua jam setengah semata-mata untuk exam bio. buat latihan chemist sampai nak termuntah. buat fizik. tapi, aku tau. walaupon sebanyak mana usaha aku, tapi bila keluar benda yang kita TAK JANGKA, aku berserah jelah. jawab jer. betul salah soal no. dua......tawakal selepas usaha. itu yang terbaik.

WAITING FOR FINAL EXAM NEXT WEEK.. FIGHTING!!!

haishhh. oke rr.. ape nie cerita sal exam. lek lu. apa barang cerita sal exam...... 4 september 2011. jatuh sudah hari jadi yang tersayang aku untuk kali ke-48. wooo......... dah matured rupanya yang tersayang aku tu. raya ke-4.. kitaorang.aku, adik and kakak aku and yang tersayang kitaorang keluar la makan-makan. tak jauh pon. dekat jer dari rumah. nama tempat tu Restoran Anjung Bahtera. tempat biasa jer. kita berempat pon orderla makanan sambil borak-borak pasal aku and kakak aku kena balik uni masing-masing malam tu.woooo. tapi, sedih tak sedih. makan lu....


nie aku punya. biasa-biasa ajer. just air kapucino dengan nasi goreng cendawan. aku tak ada selera sangat. sebab tengah selsema. aku tak main barang mahal.hee



aisehhh.nie adik aku punya pulak..siap ada daging merah.aha.gambar kat bawah nie la gambar adik aku yang tengah makan untuk pinggan keduanya. tuan punyalah makan banyak.tapi kurus kering.tu yang aku tak paham.metabolisma tinggi? mungkin...


 nie kakak aku yang tengah buat muka garungggg....hehe.


nie kakak aku punya menu pulak. mee yang bersalut dengan telur. and aku suka kuah dia. pekat. tapi bolehla. minum air sejuk jer.hik. tak de la. tengah batuk. order la air suam tengok-tengok dapat air batu woo. pastu order la sekali lagi air suam.



ahaha. gambar last nie la baru aku nak tunjuk yang tersayang aku.hehe. abah.:) air dia sedap.tembikai ke ape ntah.tak ingat. menu ayah aku pon simple.

owhh. mana umi aku yer. dia demam. jadi tak dapat lah join. motif makan kat luar and simple nie sebab kesian dekat mak aku yang tengah demam. jadi tak boleh masak. owh.kenapa aku yang PANDAI masak nie tak masak. sebab dari pagi aku keluar pergi rumah kawan aku. pastu, ayah aku pon ajak makan kat luar. so, aku on jer la. 

bukan isu tak reti masak or malas masak. walaupon hakikatnya aku nie amatur jer dalam bidang masak-masak nie. nak aku masak yang ganas-ganas punya. tunggu aku masuk kelas masak dulu. seyesly, semangat aku dah membuak-buak nak belajar masak di cuti sem after final exam nie. sebab. ermmm. sebab.. errrrr. sajer.  


PEREMPUAN YANG SEBENAR PEREMPUAN MESTILAH PANDAI MASAK.
*pepatah sendiri*

okelah. tu jer. salam.







4 comments:

Anonymous said...

hi soulsnowheart.blogspot.com blogger found your website via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer how to increase page rank sempo seo backlink service get backlinks Take care. Jay

Anonymous said...

vous attacherez entre-temps hier ni havane http://arkicho.tumblr.com

Anonymous said...

May I ask that any member suggest some blog posts on this discussion subject? I mean some in-depth insight... All feedback will be highly appreciated.

Dietrich Huberstrauken
http://www.bloggrid.net

Thank you!

Anonymous said...

soulsnowheart.blogspot.com Check Advance WI Marinette Dia berharap untuk mendapatkan PHK dan kita perlu pendapatan 2nd , meskipun ia mendapat pekerjaan baru jika perlu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.