Thursday, July 21, 2011

PART 2 : BUNUH DIRI DAN BUNUH ORANG

Assalamualaikum...




hye again kepada readers yang terbaca entry nie. oke, last punya entry aku ada bagitau pasal siti saleha nak bunuh diri. owhh. nie sambungan.tapi orang lain pulak.


yang nie pulak. aku bagi nama cun jugak. Nora Elena.hik. nora ni pon sama. muda dari aku jugak. kisah kesengsaraan hidup dia pon lebih kurang dengan Siti Saleha. tapi yang lain sikit dari siti saleha. sebab yang nie akademik dia sederhana. tapi pergggh.lawa tau nora elena nie. nora ni pon selalu cerita dia selalu kena tibai dengan cikgu sebab result dia tak berapa nak oke. selalunya cikgu selalu perli dia depan kelas. sapa tak terasa kalau kena perli depan-depan. dia pon selalu lah nak hangin dengan cikgu tu. selalulah jugak dia nak skip kelas cikgu tu.


and, dia pon ada masalah dengan kawan 'jual ikan' jugak... haih. nora nie bertudung. tapi sebab tension ker apa. pernah dia letak gambar free hair di dp FB. dia buat dalam ketidaksedaran kot. nora ada cerita jugak, dia pernah pakai baju 'adik-adik' keluar rumah. selalunya dia tak pernah buat pon. aku tanyalah balik pasai apa dia buat camtu. nora nie pon balas. 


"akak. saya tension sangat-sangat.saya rasa nak memberontak. saya rasa nak buat benda yang saya tak pernah buat pon sebelum nie."


aku tersangat memahami masalah nora elena nie. sebab aku dulu pon jahat. aku pon ada pengalaman buat benda yang aku tak pernah buat sebelum ni. e'eeh. nati aku cerita lebih dekat last part la. pendekkan entry ni. hik. sebenarnya aku tak sempat nak tulis panjang-panjang. tapi sebab aku rindu sangat nak menulis benda yang entah apa-apa kat blog. tu lah pasal terkeluar part-part kisah bunuh diri. korang dengar tak macam thriller pon kan.memang pon. 


nanti jumpa di last part. sebab mesti korang pelik. asal kisah bunuh diri jer. nama tajuk bunuh orang. oowh, cerita best-best kena letak yang last. baru gempak beb. susah nak dapat tau cerita tu. tu pon secara tak sengaja. tapi kalau korang nak tau sapa orang yang aku cerita.haram. aku tak akan bagitau. apa kejadahnya aku dok kecoh pasal nama sebenar nora elena, siti saleha and seth tan. e'eeh. seth tan..? hik. kan dah kata tunggu last part. aku buat cerita ni bukan nak bukak aib sapa-sapa.jauh sekali. tapi aku nak kongsi pengalaman mendengar kisah adik-adik aku and aku sendiri pasal bunuh diri and bunuh orang.harap korang dapat take note and ambil pedoman dari kisah ni. sebab aku tau, indeks orang makin tension kat malaysia nie pon dah makin bertambah.




lupa, ada keluar berita. sorang student yang belajar kat mesir.buat cubaan nak bunuh diri. sebab.. tekanan dengan study.


wallahualam.salam. uhibbuki fillah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.