Saturday, July 2, 2011

HANYA TUHAN YANG TAHU

Assalamualaikum...


video


aku first time diberitahu kawan aku yang sekarang tengah belajar di kisas (ex-kusis) pasal video nie. diubahsuai lirik lagunya yang pasal cintan-cintun dengan lagu yang berkonsepkan ketuhanan...


yang aku tahu nama budak nie. luqman hakim.(kalau tak silap).. kawan aku siap promote kata luqman hakim kalau dia alunkan azan lagi best dengan suara serak basah. dalam video nie tak jelas sangat kemerduan suara dia... luqman setahu aku ex-budak kusis... sekarang aku tak sure dia sambung belajar kat mana.


tapi aku suka dengar lagu nie and tengok video nie. sebab nampak suasana tarbiyah dalam kalangan pelajar sekolah.. walaupon aku tak pernah sekolah aliran agama. tapi dalam hati aku, aku teringin sangat nak belajar kea arah aliran agama dengan lagi dalam.. tapi bukan rezeki aku kot. aku apply mostly pilihan UPU aku untuk UIA.. last-last dapat UITM...


TAPI AKU SAYANG UITM

aku pernah jugak nak apply sekolah aliran agama time aku form one. tapi hajat tu tetap tak kesampaian sebab tak nak menyusahkan ayah aku hantar aku jauh-jauh pergi sekolah.. 

asrama? apa yang korang expect dari aku untuk tinggal di asrama dari form one. bukan ape. aku tak bersedia lagi nak hadapi kehidupan jauh dari mak ayah.lagi-lagi aku umur13 tahun. muda sangat la pulak nak duduk asrama. eh, aku bukan manja. cuma.'tak bersedia' lagi.hik.

sila hayati lagu ini. lagu nyayian luqman hakim yang mana diremake daripada lagu nyanyian aizat...

p/s : kawan aku cakap, luqman ni ramai peminat sebab semua ciri-ciri lelaki soleh and sempoi ada pada dia. kawan aku cakap. aku tak pernah kenal and jumpa pon luqman nie...

salam.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.