Friday, June 3, 2011

ENTRY KHAS UNTUK GADIS BERNAMA MARDHIANA

Assalamualaikum..


yeahh!!! lama kot tak update blog,rindu je nak update..
fine..bukan tak nak update. tapi memang sejak dah sambung balik belajar, masa nak melepak seharian depan laptop pon dah kurang.duh!! ayat berterabur
kesian cikgu ruhani bm.ampun cikgu.....


wahhh!!!! mesti madi terharu bila baca entry nie..oke,sorang kawan aku dah terharu.
lepas nie buat entry untuk my buddy plak.OPPA HEE CHUL.
lagi sorang kawan aku terharu.... aku pernah buat entry pasal kawan nie...
fine,,tiga orang dah terharu.
*korang bila pulak nak buat aku terharu,asyik-asyik orang lain je buat aku terharu.ehem.






actually,,entry nie lebih pada nak jawab persoalan gedik pelik madi..
tak,,tak adelah yang peliknya..(muka innocent)


apa soalan pelik ko...meh nak kasi tau sama kamu yer madi


1. pelik ke bila seseorang itu tak minat sesiapapon dalam usia sweet seventeen nie


oh yer.memang pelik.sebab benda tu lumrah bagi seseorang untuk meminati sesiapa yang berlawanan jantina dan sifatnya. sebaik mana sekalipon seorang tu,akan terdetik jugak perasaan tu.cuma,,bergantung kepada kita untuk kawal perasaan tu or juz biarkan perasaan itu menguasai kita. wahh!!! doktor cinta gitu hari nie.
itu maknaya korang nie sememangnya abnormal normal bila korang ada meminati someone di usia ini...


2. pelik ke bila seseorang itu tak mengeluarkan air mata walaupun dalam penderitaan jiwa dan mental


sebenarnya lah, setiap orang lain kepala lain cara pemikirannya. ada yang dibekalkan dengan hati yang keras dari luaran. so, kalau korang perasan,perempuan selalunya dilabelkan dengan makhluk yang cepat menangis. tak macam aku.. aku menangis time tak dapat naik bukit jer.. so, bagi aku benda tu tak pelik. sebab orang macam nie memang tersangat tabah and aku agak respect orang macam tu.


maybe banyak sangat benda pahit yang dia dah lalui sampai benda yang berat bagi kita juz benda ciput jer bagi dia, nie tak, sikit-sikit nangis, sikit-skit sakit macam drama indonesia. sikit-sikit kena buli. aduhh!! aku pon tak paham dengan mentaliti masyarakat kita. orang baik jer mesti dilabel lemah. pastu, orang jahat punyalah cerdik, otak bergeliga... oke-oke. dah melalut sampai drama filem pulak.aishhh.






nie entry yang pendek. yang aku tengah tulis sambil pandang kawasan pemandangan bukit dari luar tingkap bilik aku, so, bagi sape-sape yang kutuk kata puncak alam area dalam hutan, tempat pembunuhan, and jauh dari kawasan bandar. korang patut rasa life di puncak alam nie.heaven kot... 


hari-hari dapat jogging naik turun tangga kejayaan. tak payah korang susah-susah keluar bilik nak jogging tiap-tiap petang. naik 284 anak tangga sehari pon dah cukup. pastu janganlah pulak korang tiru macam aku. balik jer dari naik anak tangga KEJAYAAN, terus mengadap makanan.memanng tak ada maknanyalah usaha korang tu.


tapi yang paling best, pemandangan kawasan puncak alam, sumpah cantik. bilik pon agak selesa. korang patut try hidup di area puncak alam nie... 
MEMANG PUNCAK SEGALA ALAM LAH UITM PUNCAK ALAM.

2 comments:

mardhiana razali said...

malin,thanks.
ak sumpah TERHARU dowh ko letak nme ak..haha.
cheh,,ayat tak boleh blahh..

btw,oke,,sume org ade pandangan masing2 enn,,so ak oke je.
so life kat uitm best enn?!!insya allah kte jmpe bebile kat sane nnti:))

ainamalinaSH said...

madi,, lama xnmpak ko.kat blog jugak yer wujud... haha.
okelah, kat sini gempak,, BESTT!!!!
tpi kena struggle lah..hari2, otak aku kena sumbat dgn chem, bio, fiz math.haha.
tpi so far, okelah.ko kat sna ape crta..diam jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.