Tuesday, May 3, 2011

STUDENT LIFE DULU-DULU ( PART 1)

Assalamualaikum.


yer,, satu lagi entry sempoi, before nak update satu entry yang dah buat sedikit research. and memerlukan orang yang pakar untuk memberi pendapat... wahh!! macam bajet kot ayat nie. tak ape. saya tak kisah pon orang nak kata saya bajet. sebab saya bajet kat sini jer...


and, saya dapat satu berita yang membuat saya senyum tak berhenti-henti. kawan dari sekolah rendah and suka main ala-ala ejen cia cari skandal and gosip-gosip baru untuk dijadikan bahan bercerita. dulu lah, dulu yer.. time otak budak-budak and tak heavy macam sekarang. sekarang heavy ker...???


*asal,ko tiba-tiba guna saya nie. apa kes. bajet ayu ker..O.o




lari......!!!!


yer, saya memang 'ayu' pon... again. ayat bajet. sebenarnya, hari nie jer. nak lepas tension jadi ayu . bila tengok balik-balik ayat yang entry sebelum nie. sumpah ayat macam laki.. tapi, ada saya kisah. again, hari nie je. lagipon terpengaruh dengan gaya penulisan awesome blogger yang saya admire sangat. and mostly daripada awesome bloggers, LELAKI. yeah, saya suka gaya FATIN LIYANA. okelah, dah melalut jauh nie.


TADIKA


kenangan time tadika nie. tak ingat sangat lah. cuma ingat tadika tu, main susun kasut. dalam tadika tu ada library. wow.awesome.sebab saya antara orang yang 'rajin' mengambil and tak susun balik buku tu yer. ehh, dan, kenangan saya pakai pampers yer di tadika. makan ramai-ramai dengan budak-budak comel yang still pakai skirt and ribbon di kepala. comel sangat bila ingat balik time tu. 


oh, yer.. saya dah melalui alam tadika umur 4 tahun lagi. entah pasal apa kena hantar awal. rasanya,sebab. time umur 3 tahun, saya dah boleh ingat sifir 3 kot. pastu, mulalah orang cakap budak nie genius apa lah. tup-tup. bila dah masuk umur 5 tahun, semua sifir tak ingat balik. oke, terbukti, saya bukan budak genius. 




dream....


please remeber this nama. fahim, hamidi, fauzan.izzati husna.dyorang antara yang still wujud dalam real life.means. still contact lagi. dalam fb. seyesly, suka tengok muka-muka budak nie dari tadika sampai lah tahap kurang muda jer nie... okelah korang. tadika nie tak berapa nak ingat. ingat semua time tu cute and comel jer... 




bye2 korang... =)











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.