Saturday, April 16, 2011

YEAHH...SAYA DRIVER TERULUNG.......

Assalamualaikum...


CIKGU : oke,awak boleh start kereta awak..ehh,,awak lupa check signal


SH: yer..sy dah bt cikgu..oke.boleh sy start bawak kereta


CIKGU : herrmm..awak nie.mana nak check wiper nya...


SH: cikgu...sy dah try buat macam nie..tak keluar pon air nya(sambil tunjuk gaya and tekan dekat ntah ape nama tu) mcm mana nak buat cikgu..saya dah try banyak kali..tak boleh jugak


CIKGU : dah dah la....pergi start enjin


SH : wiper cikgu..macam mana..????????????


CIKGU : START DULU..!!!


mcm nie kot cikgu stress dalam versi budak


oke..kecian cikgu.maybe hari tu..blood level cikgu naik mendadak..
STRESS CIKGU AJAR AKU..AND AKU KASIHAN BILA CIKGU STRESS DENGAN AKU..


hari nie..again.aku kena komen dengan cikgu drivin' aku..
fine..kesalahan dy..penyakit lupa
aku lupa check signal...cikgu suruh
aku lupa bagi signal...cikgu suruh aku bagi
aku tak boleh nak test wiper..cikgu suruh start enjin baru test wiper tu
THANZ CIKGU....kalaulah cikgu azam baca benda nie..mesti dia terharu


sabar cikgu..jangan stress dengan saya


cikgu MALIKI jugak...cikgu yang sanggup layan pertanyaan aku yang ntah ape tu
cikgu yang sanggup komen aku walaupon time dia komen aku boleh senyum
cikgu yang sanggup tahan ajar aku lepas handbreak walaupon..banyak kali aku kena guna dua tangan untuk lepas handbreak tu
cikgu yang sanggup hon kan keretanya time dia amik aku..n sanggup tunggu walaupon aku nie lambat sikit bersiap
CIKGU MALIKI mesti terharu bila baca benda nie jugak..oke,dua cikgu dah terharu..


thinking...

Alhamdulillah...hari nie aku dah pass test kelayakan before test dengan jpj hari selasa nie..(19 april 2011). tapi kan..tpi...
terharu kot n rasa macam nak je drift atas jalan raya bila cikgu azam kata..


*awak nie..banyak lagi buat silap..tapi untuk test jpj..sy bagi awak markah 16/20


dalam hati..tinggi jugak ye markah aku..above 15


*tapi..awak tau.markah minimun untuk pass test tu ialah 16..


aku dalam hati..damn!! oke..sipi je nak kandas..bak nyawa ikan..
ceh..baru aku nak bajet..aku driver terulung ke apa..sedih.
and balik je dari kelas..aku terus on laptop.n terus tulis entry nie..(sedih)


kereta utk jpj test


MORAL OF THIS STORY...AKU STILL NAK BAJET AKU DRIVER TERULUNG
and...aku nak try harder untuk pastikan aku jadi pemandu berhemat and 
memandu enjin tak mati bila naik bukit atau dekat traffic light
or..kereta tak undur time nak lepas handbreak
SAYA JANJI CIKGU,SAYA NAK JADI DRIVER TERULUNG


oke,n good news.ayak aku kata nak bagi aku savvy ke ape nama kereta tu.kalau aku terima tawaran maktab perguruan
and me again.damn!!..aku teringin sangat nak masuk uni
UNI OR MAKTAB..KERETA OR TAK ADE  KERETA...
tolong jawab.........(sambil pening2 lalat n tengah bajet elaun yang bakal dapat bila masuk uni or maktab perguruan)



apa kaitan..????

sebelum aku merapu and tanya solan bukan-bukan dekat korang
baik aku berhenti menulis..
bye2 korang..... :)





3 comments:

Anonymous said...

TERULUNG LAH SANGAT!~~~

snowheart said...

@anony: haha.mana ada..saje je 2..terbalikkan makna dy..(pengalaman kena marah)

adninazman said...

driver tergulung...haha eh silap...terulung insyaAllah...haha~ ok la tu.semua orang buat silap..dan dari kesilapan tu la dia belajar tentang hakikat kebenaran kan....kebanyakan kesalahan yang kita buat tu yang banyak bagi pengalaman,supaya semua tu tak berulang...well done!!! saya tetap bangga dengan awak tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.