Saturday, April 16, 2011

SAYA SAYANG AWAK....

Assalamualaikum.....

Tadi aku baru balik dari keluar makan dengan sorang boyfriend kawan perempuan..
before kitaorang nak pergi tu
dua kali dia miscol aku...aku nampak phone tu tengah vibrate
aku nampak nama kawan aku tu keluar kat phone..tapi aku mamai
yelah..dari pagi sampai petang..busy dengan kelas drivin'(sedih)
tu yang balik rumah..katil je yang aku nampak...


and,,kawan aku tu terus col ke phone rumah...and tau-tau aje
kalau phone rumah..mesti mak aku akan panggil aku jugak pergi pick up the phone tu
tak kira lah..aku mabuk mamai pengsan ke apa..kaw2,mak aku sound suruh pergi angkat phone


mana satu mahu jawab


and nak dijadikan cerita..kawan aku tu baru balik dari putrajaya
dia pergi sana untuk ikut program taklim dekat sana sebab uncle dia ada ajak
datang rumah..so,dia ada ajak aku. Tapi,aku tengah bz dengan drivin' aku yang entah ape-ape tu
nak tak nak..aku kena tolak jugak ajakan dia..seriously,aku nak sangat pergi program macam tu
sebab,aku bukannnya baik sangat pon.kalau aku ikut program macam tu, at least terbukak jugak hati aku nie,walaupon aku tak adelah berubah drastik sangat pon
oke..aku terus terang nak cakap dekat sini.aku tak baik pon..




sumpah ayu perempuan nie


kitaorang pergi singgah makan dekat kawasan yang dekat rumah aku.lepas je order abc and maggie sup,sambil makan kitaorang borak la pasal aktiviti dia dekat sana
before tu,aku nak explain satu perubahan yang aku boleh nampak dekat kawan aku tu.


dulu boleh kira sempoi macam aku jugak.
tapi aku perasan,aku boleh nampak dia lagi bersemangat selepas balik dari sana
dulu dia juz pakai tudung bawal macam aku,tapi still oke




yeahh!!


and,tadi..dia datang rumah aku dengan pakai baju kurung and tudung labuh yang cun n ada bunga-bunga dekat bawah.sumpah,dia ayu sangat-sangat malam tu. aku suka tudung macam tu.and,aku pernah beli satu tudung macam tu.cuma tak pernah pakai.


tapi banyak kali jugak la aku try pakai tudung tu dalam bilik sorang.and tilik diri sendiri dalam cermin.harap aku boleh pakai jugak.satu hari nanti.
tapi sekarang,aku selesa dengan penampilan sempoi aku nie.




ayunya diaorang....


aku tersentuh sangat,bila ayah kawan aku tu cakap...(aku lupa ke explain yang kitaorang pergi  sekali dengan ayah and uncle kawan aku tu)


*ain(SH)..adnin ada cakap,kawan pertama yang dia paling sayang ain la..


aku :(menahan sebak di dada sambil tersenyum)


sambil makan jugak,dia ada cerita pasal ada sorang mak cik nie.mak cik nie kawan aku tu jumpa time program taklim tu.and,nak dijadikan cerita,,mak cik tu ada tanya dia..
satu soalan simple..but kita kena pikir benda tu secara mendalam before jawab tu.


*anak..sepanjang 18 tahun anak hidup.apa itu agama sebenarnya..??


and,kawan tu jawab lah berdasarkan apa yang dia tahu.and makcik tu terus senyum je.
aku tak tahu nak describe macam mana yang makcik tu cakap.nanti aku tanya balik kawan aku tu..and,aku explain benda tu di entry yang lain..




abc..perghh


banyak lagi yang kitaorang borak tadi.and banyak jugak aku dapat...
okelah.aku still terharu lagi bila dia sanggup ajak aku keluar,
walaupon dia baru je balik dari jauh.
and malam-malam pulak dia ajak aku keluar makan and borak... (terharu)


dah lama kot,aku tak keluar malam selepas keluar maktab.
rindu pulak nak jalan malam-malam dekat kawasan lapang macam dulu-dulu..




forever and ever


okelah korang..doakan aku dapat lakukan yang terbaik untuk jpj test
and,interview for maktab perguruan..
jpj test aku 19 april.n interview 20 april..alhamdulillah.aku dapat course yang aku minat
math(sekolah menengah) for ppc program.




sedihnya saya...


PPC program nie bru diperkenalkan kepada spm leavers 2010.maybe dia akan hantar pelajar ke overseas untuk calon yang terpilih.nanti,aku google and cari maklumat pasal PPC program 


And tanya kawan aku pasal bendalah nie.and,aku rasa kena berhenti menulis.
nak kena pergi siapkan resume and prepare untuk pengesahan sijil esok. and keluar pergi beli high heel shoes baru..hehe.(oke,kasut dulu dah tak muat.tu yang kena beli baru)




NERVOUS...


doakan aku yang terbaik untuk interview and JPJ test.. 
bye2 korang :)











2 comments:

adninazman said...

semoga berjaya mendapat tempat untuk PPC program...nanti boleh selalu bagi hadiah dari jauh nun di sana untuk saya..haha

melle amir said...

abc,pergh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.