Saturday, April 30, 2011

PERCUBAAN SEORANG BLOGGER

Assalamualaikum..


awesome life


ya.. tahu korang terbaca lagi di sini. and bagi korang yang cute+awesome+comel maybe ada terkomen di sini. thanz korang bagi yang ada terbaca. 
seriously, aku penyegan untuk mempromotekan blog aku yang tak seberapa. kenapa aku segan..for some reasons yang ada di bawah.


1. lebih ke arah personal life yang entah ape-ape

2. pandangan aku yang tak berapa nak bernas for certain semua issues

3. blog aku kurang info yang bermanfaat. isu gempak.( dalam proses melakukan research about something. insyaAllah.bakal di postkan di dalam entry yang bakal di buat)

4. blog aku tak berapa comel (dalam proses menambahkan kecomelan blog)

5. aku tak HOT untuk mengajak orang lain untuk membaca blog aku.




*dalam semua point di atas, act.. aku segan sebab blog aku kurang bermutu.tapi aku try meningkatkan mutu blog ini with isu semasa or yang 'DEKAT DI HATI' korang...

tapi, sebenarnya cara penulisan aku ini lebih banyak di pengaruhi dengan gaya MR K and some awesome bloggers yang kebanyakannya lelaki. gediksss.. ??? NOPE. 



hermmm....


suka cara bahasa diaorang yang agak sempoi. tapi certain bloggers perempuan juga ada yang minat. sebab bukannya apa. suka baca blog yang berinfo tetapi dalam gaya bahasa yang sempoi.

yeah, isu berat yang diolah dalam bahasa yang mudah dan sempoii mampu membuatkan readers korang tertarik and at the same time korang dpat input for certain issues yang agak berat dengan mudah. and dari situ korang akan berminat untuk membuat research based on isu yang diolah itu..


oke korang,, again entry tak berfaedah.
bye2 korang....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.