Wednesday, April 27, 2011

HUJAN DI IM...SAYA BUKAN MANJA

Assalamualaikum.........


ehh,rasa macam dah lama je tak update blog..
rasa macam rindu je nak berblogging balik..
okelah.. kan korang pon tak larat nak layan kerenah aku yang err..err..baik hati nie.


IM bagi korang yang tak tahu,ialah INSTITUT MEMANDU




manja and cute.....




SITUASI SATU : di litar memandu


SH : saya pergi naik bukit dengan parking ye cikgu (senyum)


CIKGU : yer,,pergilah..... (err..no feeling)


SITUASI DUA : di kawasan bukit : 12.30 tengahari


vroom,,,vroooommmmm!!! meter 40,,tekan klac. and..fuhh.selamat terpacak ats bukit
again...vrooom,,vroommm!!!! meter 40.tekan klac.and...............................KERETA UNDUR BALIK..


tingkap terbuka,,dah berpeluh..and try lagi sekali.nope bukan sekali
ENAM kali aku try,and ENAM kali jugak kereta no.13 aku undur balik


SH : cikgu,saya stress.saya dah try banyak kali cikgu naik bukit.saya rasa dah tak boleh je (mesej)
*time nie cikgu maliki ada di tempat menunggu


CIKGU : awak tekan minyak,lepas tu,angkat klac setakat yang awak rasa kereta tu dah bergetar. (mesej)




rain.....




dan,dan.............................hujan pon turun.oke2..tak,tak,,bukan hujan, menangis lor...
seyesly,bukan MANJA,again,,,BUKAN MANJA. cuma,ehem,tension oke....


and, nak dijadikan cerita..sorang cikgu.nama cikgu sarif... dia pon pergilah ketuk pintu kereta.
dan bila nampak awan tengah mendung and hujan turun...dia siap bagi motivasi lagi.
thanz cikgu sarif a.k.a cikgu kesayangan junaidah ...




sweet.... 



tapi.alhamdulillah. berkat cikgu sarif bagi motivasi and ajar tips yang sangat berguna. dah boleh turun bukit...again.terharu. 


cikgu maliki a.k.a cikgu drivin'..dia siap boleh senyum time tanya asal aku stress.tau cikgu tu nak gelak.tapi dia tahan je...oke. mesti cikgu tu ingat aku sampai bila-bila sebab aku student dia yang paling MANJA CEPAT STRESS  and menangis.sumpah lawak bila ingat balik...


KENANGAN HUJAN DI INSTITUT MEMANDU......














No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.